gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Inte hade jag beställt snö

Kategori: Allmänt

Usch..kände redan igår kväll att nåt va kasst....vädret är inte det bästa för mig idag....nu har huvudvärken börjat också....
Tog i alla fall mitt kaffe och min goa drink: Idag Avocado, Blåbär, Hallon, Päron & Blodapelsiner!
Drog till gymmet..skönt att kunna gå på löpbandet när det är skitväder ute! ( Gick 15 km igår så jag behöver nog inte ha dåligt samvete idag) 
Hade då satt deg....Choklad & Blåbärsbröd idag! Doftar ljuvligt nu :)
 
 
 
 
 
 
 
Såg när jag stod på löpbandet att mitt kök gjorde en kaka....så då gjorde jag det också ( a la gizze då såklart)
 
 
Till lunch idag för mig...Snabb Gratäng med Kassler & Pasta..purjo och ostsås med chiliost & prästost :)
 
Hoppas det blir finväder igen snart....för detta är inte kul.
Nu en tur ut kanske får man sig lite kaffe nånstans! 
Fin lell-lördag på er! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: