gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig Lell Lörda

Kategori: Allmänt

Var uppe före tuppen igår...tog mitt kaffe och min drink: Hallon, Blåbär, Banan, Avocado, Apelsiner & Citron :)
Åkte och till gymmet och körde ett pass...
Gjorde en Frappe...och satte mig på trappan...
Tog en långpromenad....
Såg en liten huggorm...Då sprang jag...
Lunchade Pannkakor med Lönnsirap :)
Gjorde en omgång Negerbollar....
Guldkornen kom..så här cyklades det hejvilt...Satt i solen och åt Hjärtan....Mysigt :)
 
Jag hade marinerat fläskytterfilé som vi grillade...ugnsstekt färskpotatis & grönpepparsås :)
 
Sen blev det soffhäng ett tag...mysigt med lell- lördag...
Idag är det Kristi Himmelsfärd och röd dag...får väl se vad vi ska hitta på när guldkorn och älskling vaknar....
Jag sitter själv i soffan och får snart ta mig kaffe....kan inte va utan det lång stund..../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Alltså Gizze, skulle du inte kunna göra Chokladbullarna lite rundare och lite mer i samma storlek!!! Nä, som du förstår så skojar jag allt......Har aldrig sett så perfekta förut, jo dom som är gjorda i maskin......
    Ha en bra Kristi Himmelfädskväll, här blir det grillade hamburgare//Carinj

    Svar: Haha...Du är rolig du Carin....de är då rakt inte så runda, men goda så det förslår- kan säga att de tog slut vid förmiddagsfikat :)Tack snälla, detsamma till er..Här blir också grillat...Underbart sommarväder ;) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-05-29 | 17:12:10

Kommentera inlägget här: