gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solsken men lite kyligare....

Kategori: Allmänt

Ja ni vet...Kaffe och Drink.... :)   Hallon, Avocado, Banan, Apelsiner & Citron :)
 
Möte med fantastisk människa igen !
 
Tog en Frappe på trappan :) ( Tänk att jag verkar ha fått gröna fingrar haha....de ha klarat sig mycket längre än vanligt...)
 
Fixade lunch...Idag kom älskling hem på lunch också :) Lax i ugn...Gôtt Mos & Ärter...Sallad till!   Att äta på altanen tillsammans är njutning!
 
Tog en promenad med sonen...
Sen fick vi fikabesök av de goaste...
 
Jag och älskling drog till Karlstad en tur....lite shopping och kollat på bilar...
 
 
Ikväll blev det Surdegsmackor & Thé...Skinka, Salami & Rödbetssallad...
Kikat lite på tv, sen slumra vi till båda två....
Nu blir det bloggläsning!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: