gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

strömlöst

Kategori:

Idag har humöret vandrat upp och ner.. 
Frulle med gubben.. 
Promenad själv..
Fikat med de bästa.. 
Lunchat med de mina.. 
Provencalska Fiskbiffar & Mos 
Promenad med gubben på Ekenäs.. 
Fika på Grön Ko.. 

Åt lite rester av gårdagens Gubbröra.. 
Focaccia.. Aioli.. 

Sen Strömlöst.. Dryga en och en halv timme.. 
Men vi åkte ut och kollade på skumt folk.. 

Nyss duschat och tvättat håret..är så mycket Björk.. Kliar hemskt..och jag blir tät trött och hostar.. 

Nu bloggläsning / Gizze 

Värmlands Sydspets! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: