gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

för 22år sen..

Kategori:

Föddes min älskade son!
Det bästa som hänt mig :)
Grattis på din 22-årsdag! 

Grattade såklart klockan sex i morse.. 
Tog mig en promenad.. 
Hvdvrk idag också..
Fick förmiddags besök av de bästa! 
Lunchade rester av maten från igår.. 
Rastlös och stressad samtidigt.. 
Jag i ett nötskal.. 

När sonen kom från jobbet blev här tårtkalas :)
Tror han är nöjd :)
Tack till alla som firade :)

Gubben och jag tog en biltur sen soffläge med Andarna kommer tillbaka.. 

Tänkte hvdvrk skulle släppa. 
Blir snart sängen / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: