gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

är så trött

Kategori:

Är så trött på att behöva förklara mig hela tiden
Trött på att känna mig mindre värd 
Trött på att inte folk fattar 
Trött på mig själv som inte fixar att vara den som orkar som jag gjorde förr 

Varit till min doktor idag igen 
Han förstår 
Det tar tid 

Så nu ska jag ta hand om mig själv 
Baka - som jag älskar att göra
Umgås med de jag vill 
När jag vill och orkar 

Jo jag är utbränd 
Har gått i väggen 
Har en utmattningsdepression som det heter 

Jag är på väg tillbaka - men det tar tid. / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Vet precis hur du känner det/ Folk som inte varit i denna situationen förstår inte, vill inte förstå. Tycker bara att man ska rycka upp, inte vara så sur. Andra tycker så jäkla mycket. En sak ska du veta Gizze: Du är inte mindre värd, tvärtom: Du är mycket mera värd. Nu kollar vi på Mello, och framför allt, det är du själv som bestämmer över ditt liv, ingen annan// Carin

    Svar: tack goa Carin! här kollas mello..barnen älskar det :) ha det gott ! kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-02-07 | 20:39:00

Kommentera inlägget här: