gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min dag

Kategori:

Kaffe och gröt.. .Havregrynsgröt med pumpa solros linfrö & blåbär!
Gräddade Surdegsbröd 
Tog promenad 
Fikade själv .
Lunch idag: fläskytterfile med basilika och vitlök.. Ugnsrostade Rotsaker till! 
Idag kom boken jag vann från Mitt Kök :)
Tog en promenad igen..
Bakade lite Chocolate chip cookies.. 
Fikade med gubben :)

Sonen hjälpt mig få upp saker på vinden! 
Tänt en brasa och hänger nu i soffan.. Strax mackor och te!  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Tusen tack för det super goda brödet jag fick av dig. :) smakade underbart tillsammans med messmör..

    Baka kan du verkligen vännen :)
    Ha en trevlig kväll
    kramen på dig!

    Svar: vassego och kul att det smakade 😀 tack för de orden. ha en fortsatt fin kväll du! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-03-18 | 21:51:59
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Baronessan säger:

    Vilka jättefina surdegsbröd! Väntar på att bli frisk så jag också kan baka igen.

    Svar: tack.. vem du nu är..krya på dig! hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-03-19 | 10:44:07
    Bloggadress: http://viskning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: