gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

29 Februari också en dag

Kategori: Allmänt

Sov så grymt dåligt...ryggskrället är av tror jag vissa stunder..var ett helsike att vända sig i sängen i natt :(
Blev lite bättre en stund, då åkte jag och handlade...kände att det var pollen i luften så jag var tvungen att kolla pollenprognosen- jojjemän, nu har det börjat..
Nacken är inte heller den bästa så i affären trodde jag att jag skulle svimma...kul att köra bil då ;)
Köpte mig rosor...tyckte jag var värd det :)
 
Tog mig kaffe och en banan..
Lunch idag blev Go Green :) Grön Soppa - Broccoli, Spenat, Purjo, Basilika & Potatis! 
# Köttfrimåndag #Vegetariskt
 
Så sliten, vill va pigg och på g....
Tog mig ett varv typ runt kvarteret bara för att få luft...
 
Nu blir det snart kaffe...får nog bli nåt gott till också...Är ju ändå 29 Februari- Skottdagen- Har ingen att fria till och tänkte fria till mig själv ett tag, men tror inte jag vill ha mig :D  / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: