gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

✂ ✂ ✂

Kategori:

Uppe tidigt och gräddade Surdegsbröd! 
Tog en promenad i solen..🔆
Gofika med sonen.. 
Lunch Lins och Morotssoppa och nybakt Surdegsmacka 👊 

Och plötsligt händer det ✂ ✂ ✂ 
Klippt mig rejält.. Var på tiden 😂
Mycket nöjd!  Kan fortfarande få upp håret i en tofs - som man måste i köket enligt mig! 

Varit och hämtat min bil 🚗 på verkstan..åkte direkt och efterbesiktade! 
Lämnade sonens bil 🚗 på verkstad istället.. 

Nu fått mig kaffe.. Har huvudvärk.. Hoppas den drar bort snart.. / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ditt bröd vart jätte populärt både chillit och det andra. så tummen upp!
    Håret blev jätte fint :)
    Ja vi gick 7.5 km efter jag slutade skolan idag, så skönt väder :)
    Önskar dig en riktigt bra kväll :) Här ska jag lägga mig, känner att jag nog behöver det efter att jag har jobbat natt och en hel dag i skolan på det.. :)

    Kramen på dig vännen <3

    Svar: tänk det kan jag tro att du behöver 😀 tack jag blev nöjd..va kul att det uppskattades 😀 sov gott nu 😴 kram gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-02-09 | 19:58:24
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: