gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

jag visste det

Kategori:

Min kropp ljuger inte.. Idag snöat...❄⛄❄

Något bättre i ryggen men värken gör mig trött.. 
Vill ha händerna i deg..
Förhoppningsvis nästa vecka 😀

Mor kom en tur på lunch.. Fläskpannkaka! 
Kaffade och så följde hon med mig och handlade... 
Skäms då jag är på stan i sonens mjukisbyxor.. Trasiga är de också.. 
Men jeans orkar jag inte få på mig och mina mjukis är i källaren bland all annan tvätt.. 
Hmm 💭 kan ju undra när de skickar en reparatör.. 
Tvätt blir det ju inte mindre av..

Sonen har tänt en brasa 🔥 så här börjar bli varmt och skönt.. /Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Vilket elände du har med din värk. Skit du i att du har trasiga mjukisbyxor/är det ngn som har synpunkter - ta av dej dom, och se vad du får för reaktion....Tvättmaskin är ju ett måste - som det samlar på sig/ Ha en bra Fredagskväll med ngt gott i glaset/Carin

    Svar: Hej Carin! Ja att ryggen pajat är ju skrutt 😢 blev något bättre med behandling men hoppas bli Bra nästa vecka..hoppas går ju...Ja här får bli nåt i glaset! Hoppas ni tar er nåt gott och har en fin kväll..hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-02-19 | 18:06:30

Kommentera inlägget här: