gizzez

Halvgalen vĂ€rmlĂ€ndska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...sĂ€ger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du nĂ„got som kan ge Dig tips inför din vardag- sĂ„ jag sĂ€ger VĂ€lkommen & Smaklig MĂ„ltid:)))

freeda 😉

Kategori:

Uppe tidigt och grĂ€ddade Surdegsbröd.. Tog en drink 🍾 idag pink! 
SÄ kom vÀgskrapan!!!
Va lycklig jag blev! 
Fikabesök som fick testa min nya 🆕 kaka! 
Full pott 😀
Promenad och köpt lite muggar.. 
FĂ„tt ved đŸ’Ș
Lunchat Kassler Stuvad Spenat och Potatis! 
Nu Ă€ran att hĂ€mta ett guldkorn! 
Fin freda pĂ„ er!  / Gizze 


Kommentarer

  • Carin sĂ€ger:

    Hej Gizze// Oj vilken smaskig kaka.....du kan du. SjÀlv tog ja mej ett Mariekex......vÀldigt torrt//Carin

    Svar: Den var god Carin 😀 mariekex ja d lĂ€t torrt 👌 Ni fĂ„r ta er en tur till VĂ€rmland hĂ€r finns otorra kakor 😇 / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-01-22 | 20:13:56

Kommentera inlÀgget hÀr: