gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

snö snö snö

Kategori:

Gick allt upp och fick mig kaffe.  
Vi tog oss en drink..
Boost! 
Degfix. 
Promenad Lunch: Lax med Mos och Dillröra! 
Handlat.  
Varit med sonen till sjukhuset.  
Lunginflammation och öroninflammation -stackarn inte konstigt han är dålig.  Och det stressar mig för jag blir orolig :(
Nu väntar han på bredspectra antibiotika och fått två dunder hostmediciner..
Jag får väl sopa undan snön..grannen har inte fått igång traktorn.. 
Kaffe får det bli och en brasa. Pyssla om sjukling och vila.. / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Inte konstigt att sonen din känner sig sjuk, men nu ska ju allt bara vända. Visst var programmet om Sven-Ingvars bra, men jag gillar ju bandet starkt och har alltid gjort.
    Så mkt snö ni har - härligt. Här har vi inte ett endaste korn.
    Förresten, för du statistik på hur många bröd du bakar /år? Intressant att veta.....ha ha// Carin

    Svar: Hej Carin! Jag lider verkligen med honom tur vi kom till läkare idag, tänkt det flera dagar, men jag brukar ju alltid vara för nojjig.. Ja här är snö, idag en dryg dm men bara luftig och lätt som puder :)
    Haha, nej har aldrig tänkt på det..borde gå att räkna ut lätt! önskar dig en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-01-04 | 18:53:26

Kommentera inlägget här: