gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen Fredag!

Kategori: Allmänt

Ja så var det kvällen, hela fredagen har det varit full fart! Haha- nu ikväll en enda röra tänkte va ute i god tid med att klä granen...det var ju tur- det har tagit 3 timmar att Få i ljusen-i en röra fortfarande, men det Lyser!!! Och Nu är den klädd! Den är jag...inte perfekt men med mycket kärlek i ;) haha

Mat idag.... jaa fick för mig att överraska barnen med lite MC Donald käk!

Ikväll har det inte blivit någon mat, har fikat hela dagen...nya tag i morgon ;)



Så här fint blev det till slut ! Nu är jag trött så snart blir det sängen- ha en fin helg Alla!/Gizze


Kommentarer


Kommentera inlägget här: