gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hur ska detta sluta......

Kategori: Allmänt

...tänkte sitta still och bara kolla datorn och ta det lugnt...men blev Rocky Road a la Gizze ;D

600 gram Mörk choklad
5 dl Corn Flakes
15 Dumlekolor
15 Skumtomtar
lite Non Stop

Smält chokladen- rör ned allt gott!!! Skär i bitar när det stelnat!!!


Nu blir det tv bönderna...mys på alla glada!/Gizze

Kommentarer

  • Himmelohelvete säger:

    Men hur gott såg inte det där ut då mmmmm får jag nog göra om en vecka när jag kommer hem=)



    ha en bra dag=)

    2009-12-10 | 09:28:51
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Gizze säger:

    Det tycker jag att du ska!!



    Ha nu en helt Underbar semester-tänk inte på oss ;(



    Kram Gizze

    2009-12-10 | 11:59:45
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: