gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ooooops.....

Kategori: Allmänt

Vi var så hungriga -så jag glömde fota maten innan vi tagit.....

Gjorde Lax i ugn - kokt potatis och morötter till!

Laxen kör jag 20min 225 graders ugn

salt peppar och provencalska kryddor på,

grädde skakad med chilisauce -enkelt ska det vara!!!

Smakade såå bra- och joo mätta blev vi ;D

Nu blir det vila och soffan som gäller - man måste få vara lite lat ibland! Ps det snöar fortfarande ute-är såå vackert! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Hej Gumsan!

    Visst är det underbart med det vita som äntligen ligger på backen utanför dörren, det lyser verkligen upp stämningen.

    Här är det ganska jobbigt just nu. Men För förhoppningsvis när saker och ting lugnar ner sig så kanske man orkar ta sig upp till ytan igen..

    Många Kramar på dig vännen

    2009-12-14 | 22:21:27
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: