gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vinterland!

Kategori: Allmänt

Har bestämt mig för att vara lat idag...åt rester till lunch...skriver lappar om allt som måste fixas och inhandlas...

I morgon har jag tänkt baka:

Siktkakor- ett Måste i juletid till skinkmackan!

Fredag blir det godis:

Knäck och Arnqvists kola!! Absolut bästa kolan ;D

Recept och bilder kommer!!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

snart kommer Han........!

Önskar er alla en härlig dag i vinterkylan!/Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: