gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen Fredag!

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen! Regnar ute- men tog ändå en långpromenad!

Här blev lätt lunch...äter själv. Ska göra något ordentligt till kvällen!

Så jag kokade bara Pasta & gjode Vitlöks Spenat till Gött ;)

Ha en fin fredag! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Ja så fort man sticker ut näsan så blir man blöt..men vi får hoppas att solen tittar fram under helgen.

    Igår testade jag din ugnspannkaka...mmm var det!

    Idag kokade jag mig nudlar sonen mår ju inte så bra så aptiten är ju inte på topp. Har i alla fall hämtat ut bricanyl och nässpray på apoteket så nu får han kurera sig.

    Stora Kramen på dig och önskar dig möe fredagsmys..

    2009-11-20 | 16:41:47
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Kattis säger:

    Hej! Önskar dig en helt underbar helg med, ska snart iväg o kolla på matchen med Pia och barnen. Gött att se dig förrut, vila nu ordentligt denna helgen! Kramar i stora lass =)

    2009-11-20 | 18:18:01
    Bloggadress: http://cateyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: