gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen Fredag!

Kategori: Allmänt

Så var det Fredag igen!!!

Idag har jag haft kaffebesök! Så mysigt när det är grått & trist ute!


Efter det fick jag lunch främmande! Kul att slippa äta ensam!

Gjorde en Lasagne- med gröna lasagne plattor, köttfärssås med tomater med chili,
basilika,Alpnaring HavsÖrtsalt & chilipeppar , vitsås & ost mellan & på!



Är såå mätt- men vet vad jag kommer att trycka i mig ikväll ;)))

- med detta önskar jag er Alla en Trevlig Fredagskväll & Njut av helgen! /Gizze

Kommentarer

  • Anette säger:

    Det VAR gott!!! Trevlig helg!

    2009-11-13 | 15:25:52
  • Gizze säger:

    Vad bra att du tyckte det! Trevlig Helg ni med ;))

    2009-11-13 | 15:29:23
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Önskar dig en riktigt trevlig kväll med din godis påse..

    Vi har precis fått tillbaka strömmen här så nu blir det en god kopp kaffe...



    Kramen på dig vännen.

    2009-11-13 | 18:06:01
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: