gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fylld Lunchkorv & Solgult Mos !

Kategori: Allmänt

Ja jag fick ta kök idag också! Det stod Bostonfylld Lunchkorv & Solgult Mos på Menyn!

Moset gjorde jag på: Potatis, Morötter, Persilja,Pepparmix, salt peppar -smör & mjölk!

Till det, Gröna Ärter, Pizza sallad & Grönsallad!

Barnen åt så det stod härliga till:))

Nu ska här fixas, sen blir det lugnt ikväll! Ha en fin kväll Alla! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Kan verkligen förstå att barnen åt så det stod härliga till för åå så gött det såg ut... Med dig i köket skulle alla barn äta skolmaten..



    Du får ha en lugn och härlig kväll. Så får vi hoppas att vi får ett bättre väder i möra för det tittat ju fram lite blå himmel under eftermiddagen.

    Kramen på dig.



    2009-11-03 | 20:26:56
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Gizze säger:

    Tack snälla du;)



    Jo nu vill vi ha lite sol tack;)



    Ja här är lugnt- bara latar oss- ha en fin kväll du/ni också!



    Kram

    2009-11-03 | 20:37:14
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: