gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Måndag är avklarad!

Kategori: Allmänt

Jag har varit i både barngrupp & kök idag!

Måndag är Fiskdag!

Gjorde Fisk i ugn med en röra på:

morötter
ströbröd
provencalska kryddor
gräslök
salt & peppar
färsk vitlök
vatten
mixar allt i matberedarn
(vill ha vispad äggvita i-men gick ej pga allergi)

breder ut röran på fisken
körs i varmluftsugn 20 min 200 grader

PotatisMos till- Grönsaker- Sallad & Lätt Creme Fraiche sås med vitlök & basilika



Nu ska jag vräka i mig godis- för det är jag sugen på! Ha en bra kväll! /Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: