gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

måndag & här käkas rester...

Kategori: Allmänt

Här har blivit mat över- så vi käkar rester idag!

Gjorde lite Muffins! Fick fikafrämmande & hade inget i frysen...

3 ägg
3 dl socker
3 dl mjöl
3 msk kakao
3 tsk vaniljsocker
1 tsk bakpulver
lite chilipeppar
100 gram Bregott
½ dl varmt vatten

200 grader mitt i ugnen 14 min


Ha en bra Måndag! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Mmm Muffins är aldrig fel att bjussa på,, det låt riktigt gott med chili i faktiskt...



    Här har helgen varit bra fast vädret kunde ju ha varit lite bättre..Tyvärr så är man ju solo igen eftersom mannen i mitt liv har farit till Norge denna vecka så det ska bli spännande att se när han kommer hem...Är ju bara en resa på två timmar för omväxlingen skull..

    Ha en riktigt bra måndag..



    Stora kramen på dig

    2009-11-16 | 14:32:22
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    åååååå jag vill åxå haaaaa!! välkommen till Sölvesborg för en bakdag. jag har massa mjöl å allt du behöver. :))



    Godnattkramar

    2009-11-16 | 21:52:45
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: