gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Räkor...

Kategori: Allmänt

Här blev bara rester till lunch...

Sonen har tjatat länge om Räkor...

Så han äter dom som dom är - med Vitlöksbröd & Sallad till!

Jag skalade mina direkt-blandade samman med marinerade vitlöksklyftor & fetaost!

Lite extra Chilipeppar på bara....
Salladsbädd & Avocado & Vitlöksbröd... MmmmmmmmmmHa en fin kväll Allesammans/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Helt klart låt ditt sätt att äta räkorna på riktigt mumsigt... Här blev det pita bröd efter en ruggig dag i karlstad..



    Ha en mysig kväll..



    Kramar Madde

    2009-11-12 | 19:52:00
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: