gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

Så skönt ute idag- tänk vad det växlar, så bäst att njuta!
Tog en långpromenad, sen blev det lite tvätt, plock ,fönstertvätt och annat fix!

Lättlunch- man tager vad man haver... Älskar Bulgur...så här kokt FullkornsBulgur, med ThaiSweetChili & Körsbärstomater, Avocado, Peppar & Havsörtsalt! Bara en klick lätt cremefraiche till ;))

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan det blir att dra på jobb! Ha en fin tisdag! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det har verkligen varit en underbar dag ute idag,, hihi jag fick inget gjort på insidan idag utan var ute istället...



    Ha det så gött vännen..

    kramen

    2009-11-24 | 23:38:13
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: