gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

isande vindar......

Kategori: Allmänt

Lax i ugn med pressad potatis !

Saltar & pepprar laxfiléerna pressar citron över!
lägger i smord form

har på:

vispad grädde
blandat med heintz chilisauce
& gräslök

kör 20min 200 grader

pressad potatis & sallad- mumma!!!

Nu ska man ut i kylan igen...brrrr!

Var & fikade hos en vän igår, blev bjuden på såå god Äppel-paj!

Äpplen-

en blandning av :
råsocker
vetemjöl
havregryn
cornflakes
kanel &
smält smör-Godis d;)))

Ha en fin tisdag! /Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Nu blev jag hungrig igen...ler

    De där två tipsen ska jag nog ta och prova nån dag här..



    Ha det gött!

    Kramen på dig.

    2009-10-13 | 20:36:12
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Anonym säger:

    Kul! Gör det;)



    ha d fint du med-kram

    2009-10-13 | 20:39:10
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: