gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling till lunch!

Kategori: Allmänt

Fick bli tidig lunch- för att vissa ska åka & roa sig i Gustavsvik!

Stekte Kycklingfilé med:

rödlök,salladslök
färsk Basilika
Balsamvinäger
Mushroomsoya
Grädde
Alpnaering Havsörtsalt
alpnaering Vitlökskrydda
Peppar från kvarn

Till det Potatis i ugn:

med, Havsörtsalt
 Peppar
 Timjan

sallad förstås:)



Mätt!!! Så nu får det bli en promenad! Ha en fin fredag!!! /Gizze

Kommentarer

  • Walla säger:

    trevligt :) Kan man få den i veg.fromat så är jag med ;)



    ja visst blev pumpan grym. Vi gick loss rejält haha



    Trevlig helg tillbaka

    2009-10-30 | 22:16:22
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Gizze säger:

    Inga problem d;)) Ordnar Quornfilègryta te dig vettu;)))

    Ja den va suuper grrrr hemsk hahaha



    Ha d fint!

    2009-10-30 | 22:20:04
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Grannar ???

    Nu får du berätta vad jag inte vet ..

    Idag kommer barna hem, har ju varit hos lillasyster nere i blekinge (wallaz)

    och då ska jag DEFINITIVT bjuda dom på chokladkakan som finns i nästa inlägg ..

    Här ska man inte kika in om man är hungrig,

    2009-10-31 | 09:29:50
    Bloggadress: http://lillstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: