gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax på menyn igen!

Kategori: Allmänt

Jag är nog "periodare" på mat- sista året har jag haft ett stor behov av Lax...
Idag blev det :

Stekt Lax, med citronpeppar & flingsalt

Kokt Pressad Potatis

Haricotsverts

Avocado med Troccomare Örtsalt


Fetaost  & Svarta Oliver


Romsås- lätt cremefraiche med Röd Stenbitsrom, vitlök & peppar


Nu är jag så mätt & nöjd- det är bara en kopp kaffe som ska ner! Trevlig Kväll! /Gizze

Kommentarer

  • Lisa Toysumson säger:

    Hej Gisela!



    Tack för lax med romsås. Jätte gott!

    Mums!!!!

    2009-10-28 | 19:17:40
  • Gizze säger:

    Vad Kul att du gillade det Lisa! Hälsa Familjen !



    kram Gizze

    2009-10-28 | 19:22:24

Kommentera inlägget här: