gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lite nyttig idag!

Kategori: Allmänt

Snart är det helg igen! Veckorna går så snabbt...

Här blev det Sallad med kycklingfilé!

Steker kycklingfilé i olja med:

Alpnaering Kyckling krydda
Alpnaering Vitlökspeppar
Timjan
Salt & Peppar från kvarn...

Sallad med isberg,tomat,paprika, rödlök,haricotsverts,fetaost-lite olivolja peppar & flingsalt på:)


Ha en finfin torsdag allesammans!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Mmmm! Du kan verkligen konsten att reta fram hungern.



    Ha en bra dag!



    kramisen

    2009-10-15 | 13:02:24
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Anonym säger:

    Så bra då:))) Det är liksom meningen med det hela!

    kram tillbaks!

    2009-10-15 | 13:07:33
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Anders säger:

    Hej Gizze!

    Har lärt mig mycket av dig!!

    Och du har blivit bättre på att presentera fullständiga recept....



    /Anders

    2009-10-15 | 21:05:08
  • Anonym säger:

    Vad kul att Du läser- och lär...jag trivs med mat- gör ju sällan recept-men försöker för din/er skull att va mer utförlig...



    Tackar för kommentaren! /Gizze

    2009-10-15 | 21:11:46
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: