gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Det härliga vädret är med oss- det ger energi...

Kategori: Allmänt

Ja även idag fint väder- var så skönt med en promenad-härlig frisk luft! Blev sugen på jasminris,,,vad gör jag då till det...? Jo det blev en fläskfilégryta!

Fräste fläskfilén med gul lök, röd paprika & sambal oelek+vitlök
peppar från kvarn, kikkoman soya, & väldigt lite havsörtsalt...
lite maizena stärkelse & allt får puttra- klart!!! Mumma!

Nu ska jag njuta av dagen! / Gizze

Kommentarer

  • Helene säger:

    oj vad gott det ser ut och vilken mysig blogg du fixat ihop. Toppenbra ju, bade for inspiration och praktiska forslag ! Grattis och kramar pa dig! :)

    Helene

    2009-09-07 | 13:35:45
  • Anonym säger:

    Tack Helene!



    Ja jag måste ju få utlopp för mina tankar kring maten...hoppas det kan ge någon eller några -tips inför lunch eller annat!



    Kram Gizze

    2009-09-07 | 16:47:58
  • margareta w. ivarson säger:

    Jättemysig blogg med massor av goda recept. Du är ju toppen.Kul att Helene kunde läsa din blogg också. Ha det så gott. Kramar. Maggan.

    2009-09-09 | 20:24:49
  • Anonym säger:

    Tack Maggan!

    Kul att fler hittar hit:)



    Kram till dig också/Gizze

    2009-09-09 | 20:29:50

Kommentera inlägget här: