gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

måndag igen.....

Kategori: Allmänt

Har gjort inhopp i förskolekök igen! Fiskdag idag! Gjorde det enkelt för mig, Dragonfisk i ugn med Potatis ,Grönsaker & Sallad :)

Fisken kör jag 10min i 200 graders ugn, på med vitsås med salt peppar & Dragon! (brukar ibland ha i nåt Ägg i såsen för en god smak & konsistens) Kör ytterligare 12-14 min...

Gick åt så ja tror alla var nöjda! Fisk är ju både gott & nyttigt:)

Nu väntar jag på att få nåt infall att göra nåt nyttigt,,,får väl se om det blir så:) /Gizze

Kommentarer

  • Bim säger:

    Tack för att du gör dina inhopp så bra. Maten var god alltså fisken med potatis, grönsaker. Sallad med sås som barnen säger var mums! Det vi fick till kaffet var onyttigt gott. kram Bim

    2009-09-28 | 19:49:08
  • Anonym säger:

    Kul Bim- att Du var nöjd!

    "det" till kaffet är sånt som behövs...emellanåt,bara det inte blir för ofta! Bara kul att vara hos er!

    Kram

    2009-09-28 | 19:54:40

Kommentera inlägget här: