gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Färsbiffar med vitlök,provencalska kryddor och fetaost!

Kategori: Allmänt

Jo, jag hann fixa mat trots en rörig morgon och förmiddag....

En förmiddag med ringande, trixande och fixande....hamnade till slut på Intersport, där jag hittade en bikini...som jag eller ja nästan hela jag kom i ;)) Måste ju ha en för snart är det beachen som gäller.....

Lunch idag blev: Färsbiffar med Provencalska kryddor, vitlök, och Fetaost!

Kokt Potatis och Smörkokta goda Morötter med Curry, Vitlök, peppar och havsörtsalt från Alpnaering!

Nu blir det busfrön några timmar! /Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: