gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag &Valborgsmässoafton !

Kategori: Allmänt

Härlig dag!

Fikat med min kusin!

Lunchat rester av sallad, Busat med goa barn!

Grillat i Nya grillen!!!

Så gott!

Hann precis grilla klart innan regnet kom....

Flintastek , Hemgjord Potatis Sallad & Grönsallad! Mumma!!!

Potatis Sallad

Potatis
Lättcremefraiche
gräddfil
lättmjölk
Vitlök =massor
Curry
Chilipeppar
Havsörtsalt
Troccomaresalt
Vårlök
Röd Paprika
Röd lök

Låt stå en dag! Mmm så gott!!!


Trevlig Valborg! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    men hallå!!! Hur mycket har jag missat nu??? Grill Å maränger å massa annat. Fetaste steken på rundaste, nyaste grillen..very nice :)



    Jag lovar dig att nästa gång jag åker till Säffle så ska jag ta med mig mat i en kylbag så du ska få smaka :)))



    Jättetrevlig Valborg på dig med!

    Kram å hej :)

    2010-04-30 | 21:21:09
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: