gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig tisdag!

Kategori: Allmänt

Började dagen med Frukost Besök! Trevligt att bli fler vid bordet, käkade mackor, yoghurt, flingor, ägg och drack mycket kaffe ;))

Sen blev det en långpromenad!

Lunch idag: Köttfärssås & Spagetti!

Sällan jag är sugen på, men idag var jag det!

Blev köttfärssås med:

gul lök, vitlök, basilika, paprikapulver, chilipeppar, soya, passerade tomater och Alpnaering Havsörtsalt!

Gott.....


Nu blir det nån timme till med barn, sen promenad igen!
Ha en härlig tisdag alla glada! /Gizze

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Rhodos så underbart! Jag har varit på Kreta och det var en av de bästa resorna jag varit på.

    Hoppas du haft en fin helg och att veckan startat upp bra.

    Varma kramar till dig.

    2010-04-20 | 20:05:23
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: