gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hemgjord Glass

Kategori: Allmänt

Idag blev det en skön promenad, innan jag gjorde Glass, som jag ska bjuda på i morgon....

Gjorde även Maränger, av äggvitorna som blev över......

Lunchen är idag lite Udda och Ny för mig....Red Hot Chorizo & Rotmos ;D Måste ju prova lite nya grejer!

Vädret kan man ju undra över, ska det vara såhär, kallt och varmt om vartannat...igår var ju helt underbart med Sol & dryga 16 grader i skuggan! Idag mulet och 8 grader...
Nu blir det busiga ungar för hela slanten! Ha en fin dag Alla! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: