gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Känns som fredag....

Kategori: Allmänt

Men nej det vet jag ju att det inte är..men en skön känsla!

Skönt väder i kväll, en aning blåsigt men så fint! Ögonen kliar bedrövligt, men det kommer av Björken nu...hög idag ...

Har njutit en Stor tallrik Sallad!

Äntligen hade de tagit hem Kycklingfilé Grill, så nu kan man ha Kyckling på macka snabbt & enkelt igen!



Kyckling, Keso, Fetaost Ekblads Sallad, Isberg, Majs, Körsbärstomater, Gurka lite basilika & peppar & Havsörtsalt! Chilisauce dressing på gräddfil!

Nu soffan, inväntar den riktiga fredagen! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    göttigt. ja vi syns ikväll. kraaam

    2010-04-30 | 11:46:03
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Ja, det är tur vi har barnen.

    Usch för pollen. jag lider inte av det själv men jag förstår att det måste vara hemskt jobbigt och att så många är drabbade av det.

    Hur länge brukar du lida av det?

    Önskar dig en riktigt fin valborgsmässoafton.

    Stor och varm kram

    2010-04-30 | 16:53:39
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    jaa hihi det kommer nog. kraaaam nu ska jag snart åka dit

    2010-04-30 | 19:12:46
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: