gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Måndag med sol!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag!!!

Har hunnit med två promenader och ett möte! Nu blev det snabb lunch...

Pasta med Bacon...lite sallad till bara ;)

Snart dags att rusa, blir barn hela eftermiddgen! Önskar alla en fin måndag! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    så skulle jag se denna mat nu innan jag också ska hoppa i säng nu kurrar magen och det är ju faktist ditt fel hehe.

    Ja jag gillade armbandet jag fick. så gulligt.

    Hoppas du sover riktigt gött, det ska jag försöka göra ganska snart kraaam

    2010-04-19 | 22:59:29
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: