gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mysdag med Våfflor!

Kategori: Allmänt

Haft små busfrön här idag! Vi tog oss en skön promenad sen fixade vi Våfflor! Gott minsann!

Har själv tagit ännu en promenad, är skönt ute, men lite molnigt nu...



Nu ska göras några extra våfflor till sonen! Ha en fin eftermiddag! /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    heej ja verkligen åhh vad gott med våfflor mums. nu blir jag hungrig ska nog laga mig nå gott kraam från oss

    2010-04-15 | 18:44:40
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: