gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nu mot Blåkulla jag far.....

Kategori: Allmänt

Så var det Skärtorsdag och Påskhelg!

Att jag inte bloggat betyder inte att jag Inte ätit...för det har jag;))

Har bara ej orkat blogga, men har fotat lite i alla fall....

Blev en Mjölkchokladkaka...den är slut, ja helt finito....

Sallad, med olivolja oregano och grillat morotsbröd, med vitlök....Mmmmmm

Pasta med Bacon & Korvröra.....lite dijon, chili,soya och lätt creme fraiche...

Dagens snabblunch....Fil & Flingor...räcker långt när man tryckt i sig fika innan;))


Blev Lax i ugn...lime, smör, flingsalt & peppar från kvarn...Egen H
ollandaise och potatis & morötter....

Nu är jag i godisägget....laddar för att klara kvasten! Önskar Alla en Go & Glad Påsk ;)) /Gizze

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hej!

    en riktigt glad påsk önskas från oss!

    kramar i stora lass



    ps. godisägget såg nice ut ;)

    2010-04-01 | 22:17:47
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack gumman, och tack för idag.

    Glad påsk på dig så hörs vi säkert av redan imorrn kraam

    2010-04-01 | 23:11:37
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    hoppas du har en mysig kväll kraam

    2010-04-02 | 23:00:35
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: