gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pizza......

Kategori: Allmänt

Kanske blir man piggare efter mat.......fryser och inser att soffan är min plats hela kvällen...

Hemgjord Pizza med Isbergs pizzasallad,,, vitkålen var död...


Det var allt för idag......hoppas vara piggare i morgon...Ha en fin kväll alla glada! /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Godmorgon i stugan. Man blir så glad när man ser dina bilder på maten. Tänk om alla förstod hur viktigt det är att ta sig tid i köket. Och även om man tar sig tid så betyder det ju inte att man ska stå med massa långkok hela tiden. Du är bra :) Som det där företaget jag skrev om häromdagen...hahaha visst är det idiotiskt!

    Idag skiner solen, lite kallare tyvärr men det mesta står i blomm nu förutom bokskogen & björkarna. När bokskogen slår ut så är ljuset här nere himmelskt. Neongrönt, ascoolt!

    Nu blir det kaffe.

    Önskar dig en jättebra Torsdag

    heeeejråååå :D



    2010-04-22 | 07:25:25
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: