gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var det måndag.......

Kategori: Allmänt

Ja så var det ny vecka igen.....tiden springer iväg...

Nu är jag mätt och belåten, här blev Lax, och Pasta med Wokgrönsaker...Hot hot hot...


Igår blev det inget bloggande, blev bara konsum köttbullar & snabb makaroner, för jag skulle bort, och fira släktingar!
Där bjöds det på Smörgåstårta, men den kunde jag ej testa pga allergi...
Men Tårtan!!!  Den var god, lika god som den Alltid brukar vara där!

På morgonen åkte jag till min bror och fikade, då tog jag med Sockerkaka...den gjorde jag tidigt på morgonen, för jag hade smått i huset som fick mig att komma igång ;D

Nu ska jag ha en eftermiddag med busfrön igen!!! Ikväll tror jag att jag ska baka bullar! Ligger en liter fet mjölk och väntar....
Ha en fin måndag Alla glada! /Gizze

Kommentarer

  • Lisa Clettborn säger:

    Hej hej! Jag måste bara fråga dig om dom där morötterna som du bjöd på iblnad på jobbet... Du stekte dom i nåt, va det typ vitlök och nåt mer?? Minns bara att dom va sjukt gooooda!

    2010-04-26 | 13:08:56
  • Gizze säger:

    Hej Lisa!



    Ja dom är goda...



    Kokar dom i bregott,(lite vatten ) curry, pressad vitlök,svartpeppar (och Alpnaering Havsörtsalt)



    Lycka till och ha det gott!



    Gizze

    2010-04-26 | 18:59:55
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: