gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Visst är jag nyttig....

Kategori: Allmänt

Ser det inte bra ut, jag menar, verkar jag inte vara en nyttig människa hihi, kvällens Salladstallrik......

Då kan man väl få "unna sig" emellanåt.....

Har med hjälp av sonen, världens bästa...satt ihop en ny Grill så nu ska här grillas framöver, den gamla hade fått en släng av snö panik.....;-D

Nu blir det soffan, ha en fin kväll Alla! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    mums vad det ser gottigt ut kraaam

    2010-04-27 | 20:57:28
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Hej där fina du!

    Härligt att du hade en skön och bra helg.

    Mums, grillat är ju så otroligt gott. :) Vi har inte testat grillen i år men det får bli snart.

    Jodå, jag hade en bra helg, knät har varit besvärligt men det ordnar sig nog på torsdag då jag ska till Spenshult.

    Sov gott inatt.

    Kramar från Halland.

    2010-04-27 | 22:04:18
    Bloggadress: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: