gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Barndomsvänner på besök

Kategori: Allmänt

Fick snabb besök av mina barndomsvänner...gjorde en Kladdkaka...med Mörk choklad + After Eight & Marabou Mjölkchoklad....Gott! Vaniljgrädde till!


Alltid lika kul att träffas, även om det var en blixtvisit idag.....
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Tack för gott fika och trevlig pratstund, synd bara att vi hade så bråttom, hoppas att vi snart ses igen.kram Anki

    2010-08-12 | 22:06:38
  • Gizze säger:

    Tack ni! Alltid lika kul!

    Hoppas jag verkligen...Snart!!!

    Om inte annat så....då i alla fall



    Kram Gizze

    2010-08-12 | 22:34:56
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Malin säger:

    TACK för pajreceptet, kommer absolut att prova denna vid tillfälle!! Kramiz m

    2010-08-13 | 10:46:04
    Bloggadress: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: