gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bilder från gårdagens Kräftskiva

Kategori: Allmänt

Ja vi hade ju Kräftskiva här igår! Det var så trevligt & så gott....

Men redan då hade Internet brakat ihop, så jag är sen in med bilder, fick tillbaks allt för en stund sen....snacka abstinens, fick t om Köpa tidning idag, när man ej kunde kolla allt på nätet...

Tack Alla goa vänner för en trevlig kväll!


Så mumsigt......

Är inte vän med min kropp, värk som inte ger sig, men tagit promenader idag också, lite måste man ju röra på fläsket ;D
Nu ska jag ta soffläge, med Bingolotto, jag är ju Tant.....

Ha en skön kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Tack själv gumman för en helt underbar kväll! Barnen var jätte nöjda också och var nog lika bra att vi fick gå såpass tidigt ;)



    Puss o kram

    2010-08-22 | 21:04:02
    Bloggadress: http://saerze.blogg.se/
  • walla säger:

    jag visst är allt hemskt!! Det gör så ont! Och jag blir så arg!!!!!!!!!!!



    Fina bilder som vanligt :)



    kRAMEN TILLBAKA!

    2010-08-22 | 22:39:32
  • madeleine säger:

    Vilka härliga bilder du har tagit på allt det smarriga du bjöd på...



    Kan tänka mig att alla var goa och mätta efter hat gått över det...



    Kramen på dig..

    2010-08-24 | 13:35:05
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: