gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Blåbärspaj....

Kategori: Allmänt

Ja vad gör man inte för barnen ;D Haha som om jag inte själv vill ha Blåbärspaj då.......

Gårdagens Irish Coffee....Såååå Gooood ;D

ps snygg disktrasa i bakgrunden......


Dagens Paj.....Blåbärspaj! Degen gjord på vete, dinkel & fiberhavregryn....Bregott förstås & vaniljsocker

Förstekte lite...sen på med Potatismjöl, Blåbär & farinsocker- innan jag la på locket..


Mumma......

Funderar på mat idag...Får bli något med Räkor......CU later! / Gizze

Kommentarer

  • Gizze säger:

    Haha....såg nu att bilden på Irishen uteblev.....och nu är den raderad...men god var den ;D / Gizze

    2010-08-05 | 13:28:23
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Sabina säger:

    Jag gillar inte kaffe.. men den där kaffedrinken ser väldigt tilltalande ut!

    2010-08-06 | 09:33:19
    Bloggadress: http://sabinabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: