gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig dag...

Kategori: Allmänt

Ja idag har det varit skönt ute, var bara en kort stunds regn, sen sol & varmt!

Åt Korv med Bröd på lunch bara...skulle iväg & lämna in bilen....hoppas på att få ordning på den...för som det var nu vågade jag ej köra långt med den...

Ikväll gick vi ut & åt...slapp göra mat alltså....smakade bra, men som vanligt ingen Aha upplevelse...tog bara enkelt för det var inget som lockade av de rätter som fanns som var dyrare heller...





Nu ska vi se film & jag ska ta mig en Irish Coffee....Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    En Irish...gottegris där ;D Eller jag menar livsnjutare där :D



    Sov gott du med!

    2010-08-04 | 23:57:50

Kommentera inlägget här: