gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen snart slut...

Kategori: Allmänt

Ja helgerna går snabbt....

Igår lördag gjorde jag Tortellini- älskar det...med Basilika, Tomat ,Grädde & massor av Vitlök ;D


Idag skulle jag vara lat....
Så jag köpte Findus Burk Köttfärssås....
Det ångrar jag skarpt...sonen fick en stor hård plastbit i munnen....vass var den också- kunde gått illa...detta ska de få höra minsann...


Nu ska jag ta mig en tur ut i solen...blir nog en cykeltur först...kanske även en promenad, har tagit en redan...men röra på mig behöver jag.

Sonen ska mumsa Kräftor ikväll...köpte ett paket åt honom förut! Sen får det bli en stor godispåse till filmkväll i soffan.....

Ha en härlig söndagskväll! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Usch! ingen trevlig upplevelse...kunde ju gått illa ju..

    Ja då är det bättra att laga sin egen man då vet man ju va man har för ingredienser i den i alla fall.



    Har varit en helg med tråkigt väder i alla fall, här har vi haft lite bio tid...ikväll blir det karlstad och filmen Inception..

    Ha det gött vännen kram på dig.

    2010-08-01 | 18:21:44
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Kattis säger:

    Men usch!Bara tanken på att någon kunde fått det i halsen ger mig rysningar.. Lär inte bli något sånt i detta hushållet!!!



    Tack för en underbar kväll igår gumman! Hoppas det blir fler sådana =)



    Kram kram

    2010-08-01 | 23:18:22
    Bloggadress: http://saerze.blogg.se/

Kommentera inlägget här: