gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var det fredag igen...

Kategori: Allmänt

Regnet bara öser ner...när ska det sluta??? Har fortfarande bilen på verkstad, så när jag cyklade hem från Dop tidigare idag...kan man säga att jag blev döpt.....bara öste ner...
Det var så fint Dop, men inte kom jag ihåg att ta kort på tårtorna...blev bara en massa bilder på söt liten kille ;D

Igår bakade jag Bullar...till sonens födelsedag! Och sonen fixade Varma Mackor i järnet...

Sonen Har tvättat händerna... han har målat en bil och har färgrester som ej gått bort på sig ;D

Idag åt jag lite av resterna från igår...sen gjorde jag snabbt  Köttfärsröra med wokgrönt & Scrambled eggs

Jo jag vet - konstig blandning, men det var vad jag blev sugen på...och vad som fanns att fixa snabbt...ville ej ut i spöregnet igen...

Nu ska jag vila huvudet en stund...ikväll blir det "tjejmys" innan det i morgon är dags för BRÖLLOP-
ska bli så kul!
Önskar er en fin fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: