gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommarvärme idag...

Kategori: Allmänt

Superskönt ute, knasigt väder...ska visst bli mycket regn i morgon och blåsigt...ja ja så är det här i världen...

Har haft de godaste tvillingarna i världen här idag! Vi har lekt , busat, promenerat, varit i lekpark, köpt glass och myst riktigt ordentligt ;D
Gjorde Torsk i ugn, med räkor & dill....Kokt  Potatis & Kokta Morötter - för det gillas ;D



Tog mig en promenad utan barn också, sen fick snabeldraken göra en välbehövlig tur...Bakat ett BRÖD också...
Typ Focaccia, men med linfrön, solroskärnor,fiberhavregryn, vetemjöl, dinkel & rågsikt...vatten, jäst ,salt & olivolja såklart!!!

Nu blir det nybakt macka & Oboy´....sen ska ja lata mig i soffan....Gizze

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Ja det är nog härmed officiellt, du gör världens underbaraste bröd, det är min dotter vittne till i alla fall =)



    Tror vi behöver en energi kick =)



    Kram kram

    2010-08-23 | 20:29:35
    Bloggadress: http://saerze.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ♥ ♥

    2010-08-24 | 04:25:14
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: