gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdags fika!

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag varit hos min goa vän & fikat igen....och firat henne lite för att hon fyllt år ;D

Fick god choklad tårta till som vanligt mycket gott kaffe!

Den lila Ängeln fick hon av mig, för att hon är en god vän!

Tog en promenad, och ......köpte skor....hmmm....dyra...men kanske min kropp kan bli bra...så jag ser det som en investering!

Idag LASAGNE och gjorde även köttfärsbiffar, så har jag i helgen....

Vanliga Lasagne Plattor,
Ostsås, med Ägg
Köttfärssås , med Basilika, vitlök, gul lök, havsörtsalt, peppar, Chilipeppar & faktiskt lite grillkrydda (används sällan...)
Passerade Tomater i också!



Biffarna är med: Grädde, salt, peppar, oregano, gul lök....sås på grädde,soya & maizena!


Nu är det disken som ska tas...sen en promenad igen- jag kanske flyger fram hihi...Ha en fin dag! / Gizze


Kommentarer

  • Linnea säger:

    sv: Precis, kan inte göra annat än att hålla med dig!



    Mm, det där såg gott ut. Nu blev jag hungrig. Ha en bra dag idag!

    2010-08-26 | 16:35:17
    Bloggadress: http://ehlskling.blogg.se/
  • madeleine säger:

    Ja det är synd att skor är så dyrt, men som du säger det är en investering på sig själv, för det spelar en stor roll vad man har på sina fossingar.. Hoppas nu att de hjälper dig att må bättre.... Va gott det såg ut.



    Nu hoppas jag att strömavbrotten är klara och vi får behålla våran ström...



    Ha en bra kväll..Kram

    2010-08-26 | 19:34:46
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    soffläge ä ju guld & vadå inte gjort nytta.... du har ju fixat massa god mat ;D

    2010-08-26 | 21:15:44

Kommentera inlägget här: