gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Varm & solig lördag...

Kategori: Allmänt

Den lilla vaknade mycket tidigt idag...så strax före nio var vi på dagens första promenad! Då hade vi ätit frukost, diskat dammsugit & skickat av med sonen som skulle på sjön...

Fick fikabesök av min goa vän, behövde det idag! Bjöd på Äppelpaj & Vaniljsås gjord på egna äpplen!!!


Lunch blev bara Lax & Potatis& lite gräddsky med provencalska kryddor...orkade ej koka grönsaker eller göra sallad, så varmt...så vi drog till stranden en tur!


Sen har vi tagit ännu en promenad & myst i soffan & lekt och nu ska jag kasta mig i godispåsen ;D

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: