gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

Så säger de att det ska regna ...och solen skiner för fullt, helt underbart!

Haft smått i huset, vi har tagit promenader, besökt lekpark & mumsat glass på stan!

Fick då hjälp i köket! Gjorde Stekt Torsk Potatis & kokta Morötter...

Panerade med Grahamsmjöl med salt & peppar
Ägg
och sen Ströbröd blandat med graham , Salt  & Peppar mix...
Steker i Milda!

Creme Fraiche Sås med Basilika Vitlökspeppar Troccomare öretsalt & Vitlökspeppar!
Fick hjälp av de små!


Snacka om att vi åt! Efter det klämde vi varsin glass på stan också hihi...

Nu ska jag ut i solen igen...gräset ska klippas! Ha en fin dag Alla! / Gizze

Kommentarer

  • caroline säger:

    maten ser väldigt god ut .... o nej, jag är ju inte lika pedant som min mor ;) hihi .

    kul att du har tittat in på min blogg också :)

    ha det bra kramar !

    2010-08-18 | 22:43:35
    Bloggadress: http://carolinmellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: